ذهن مالیخولیای من

دیروز امروز فردا

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ

دیروز برای تولد همکارم یه جشن سورپرایزی داشتیم جشن که نه میشه گفت یه غافلگیری کوچیک بود یه چیزکیک کوچیک و آهنگ و شادی و تبریک گفتن. عصر با کسی که نمیشناسمش رفتم پارک پردیسان. جذابترین بخشش حیوونایی بودن که دیدم. حتا برای اردکها نون خشک دادیم. خیلی هیجان انگیز بود. ولی تهش به بارون خوردیم و من کلی خیس شدم الانم فک میکنم گلوم درد میکنه سرما خوردم. 

فردا برای من روز سرنوشت سازیه در رابطه با ادامه کار یا درس. باید ببینم مدیر گروه محترم چی میگه. شاید دیگه نتونم برم سر کار

دلم برای محل کارم و همکارام تنگ میشه...

پ ن: یه اتفاق بد برای کسی که دوستش دارم افتاده. ناراحتم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
مالیخولیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی