ذهن مالیخولیای من

خرداد فصل امتحانات

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

اصولن الان باید نگران امتحاناتم باشم که نیستم! 

باید عادت کنم خیلی زودتر بهت سربزنم وبلاگ عزیزم. بهتره عادت کنم هر روز بنویسم تا یادم نره. دیشب با دوستی رفتم بیرون جهت رفع دلخوری ها. شام ماهیچه خوردیم. عالی بود. از دوست پسرم جدا شدم چند وقتی هست که تنهام. توی زندگیم به ابهام رسیدم. نمیدونم باید درسمو بچسبم یا کار. در استانه 30 سالگی این فکرها باید طبیعی باشه. نمیدونم. میخام به یجور خود شناسی برسم که نمیرسم! 

برنامه های من برای بعد امتحانات دقیقن از 1م تیر 1396

- میخاهم درباره هنر بیشتر بدانم پس مطالعه قدم اول خاهد بود. 

- ارتباط با دانشجویان خارجی قدم ثانی!

- کلاس طراحی و خوشنویسی

- کلاس ورزشی ترجیحن مفرح ذات و ممد حیات

- سفر شاید با یک دوست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷
مالیخولیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی