ذهن مالیخولیای من

سنه یکهزار و سیصد و نمیدانم چند

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۹ ب.ظ

همه چی خوب است جز حال من! دلم برای یه همصحبت خوب تنگ شده.  ته دلم میدونم یه چیزی کمه، کلافه ام. دلم برای مصطفا تنگ شده؛ دوست بی معرفت من رفیق چندین ساله ای که منو بخاطر یه نفر دیگه گذاشت کنار و منکرم شد. دلتنگتم.

دانشگاه تهران به دردم نمیخوره. حاضرم جامو با کسی که میخاد توی هنرهای زیبا درس بخونه عوض کنم. دلم یه جای دور میخاد. دور از آدما، دور از این هوایی که با آدما توش شریکم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۳
مالیخولیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی