ذهن مالیخولیای من

حالم خوبه

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

امروز جمعه اس. 11 فروردین. حالم خوبه. دارم روی کارت ویزیت خاهرم کار میکنم. چندتا اتودم زدم. 

13ام برمیگردم تهران. کار و دانشگاه. دوس دارم زود تابستون شه. کلی برنامه دارم. جاهای زیادی از تهرانو هنوز ندیدم. باشگاهم میرم. تنها چیزی که الان تو زندگیم اضافیه دانشگاهه! نمیزاره به کارای دیگم برسم :))))

چیز زیادی ندارم بگم جز اینکه حالم خوبه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۱
مالیخولیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی